ОЦІНЮВАННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ УНІВЕРСИТЕТУ ПІД ЧАС ВТОРГЕННЯ РОСІЇ В УКРАЇНУ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2616-7786.2022/8-1/15Ключові слова:
війна в Україні, військова психологія, онлайн-навчання, психічне здоров'я, ПТСР, студенти ЗВОАнотація
Мета статті – оцінювання попередніх робіт Сікри (2022), які надали попередні дані про авторське обґрунтування розробки й надання онлайн-університетської освіти під час війни в Україні. Вона починається з огляду літератури, яка позиціонує поточну роботу в межах сучасних українських досліджень дистанційного навчання під час пандемії COVID-19. Пандемія стала важливим джерелом розуміння потреб студентів, а також проблем онлайн-інфраструктури, характерних для України. Далі дослідження літератури надало висновки про вплив російського вторгнення на студентів, які навчаються в Україні, зосереджуючись на впливі посттравматичного стресового розладу (ПТСР), а також на захисні механізми, такі як соціальні зв'язки. Подається методичне оцінювання роботи, проведене Сікрою (2022), у якому використовувались Шість основних цінностей як спосіб допомоги в тематичному аналізі відповідей студентів щодо змісту курсу. Загалом були оцінені відповіді 22 студентів (17 жінок, 5 чоловіків, середній вік яких 20,09). Результати аналітичної процедури засвідчили, що автор проводив онлайн навчання відповідно до Шести основних цінностей. Результатом підходу автора став високий рівень задоволеності серед його студентів, а також високий рівень випуску (загалом 43 студенти). Потім автор пов'язав своє оцінювання з попередніми, переважно українськими, дослідженнями з оглядом літератури, щоб капіталізувати вплив поточної роботи, як фрагмента мозаїки в контексті соціальної роботи у країні. Основні посилання автора на попередню роботу наголошують на особистісно-орієнтованому підході до онлайн-освіти в поєднанні з важливістю соціальних зв'язків між студентами в онлайн-доміні. На завершення, автор підкреслив, що золотий вік безтурботних студентських років закінчився і не лише в Україні. Отже, важливо розробити засоби навчання людей, які проходять через усі форми лиха від війни до пандемій, стихійних лих і бідності.