НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ СОЦІАЛЬНОЇ СЛУЖБИ

Автор(и)

  • Олена Бутиліна Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Харків, Україна https://orcid.org/0000-0002-3943-4098
  • Ірина Євдокимова Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Харків, Україна https://orcid.org/0000-0001-7099-757X

DOI:

https://doi.org/10.17721/2616-7786.2022/8-1/3

Ключові слова:

менеджмент соціальної роботи, розвиток організації, соціальна служба, управління, фахівець із соціальної роботи

Анотація

Представлений аналіз основних проблемних зон менеджменту соціальних служб. Шляхом застосування методів узагальнення і групування й аналізу документів визначилися три групи проблем, пов'язаних із менеджментом. На цій основі авторками визначилися їхні передумови та запропоновані заходи з удосконалення системи менеджменту соціальної служби. Зроблено висновок про необхідність розробки моделі менеджменту з узгодженням трьох рівнів: робота з персоналом, менеджмент організації та "зовнішній менеджмент".

##submission.downloads##

Опубліковано

15-02-2023