НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ СОЦІАЛЬНОЇ СЛУЖБИ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2616-7786.2022/8-1/3Ключові слова:
менеджмент соціальної роботи, розвиток організації, соціальна служба, управління, фахівець із соціальної роботиАнотація
Представлений аналіз основних проблемних зон менеджменту соціальних служб. Шляхом застосування методів узагальнення і групування й аналізу документів визначилися три групи проблем, пов'язаних із менеджментом. На цій основі авторками визначилися їхні передумови та запропоновані заходи з удосконалення системи менеджменту соціальної служби. Зроблено висновок про необхідність розробки моделі менеджменту з узгодженням трьох рівнів: робота з персоналом, менеджмент організації та "зовнішній менеджмент".
##submission.downloads##
Опубліковано
15-02-2023