ПРОВІДНІ СУБ'ЄКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ В 20-ТІ – ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ 30-Х РР. ХХ СТОЛІТТЯ
Ключові слова:
соціальний педагог, соціальний працівник, соціально-педагогічна діяльність, зміст, функції, вимоги.Анотація
У статті визначено провідних суб'єктів (брати і сестри соціальної допомоги, вихователі-обстежувачі, педагоги- соціологи, інспектори соціального виховання, асистенти та завідувачі кабінетів соціальної педагогіки, інструктори з охорони дитинства, лікарі-педагоги, працівники відділів соціально-правової охорони та захисту неповнолітніх та ін.) соціально-педагогічного впливу на дітей в Україні в 20-ті – першій половині 30-х рр. ХХ століття, схарактеризо- вано вимоги до рівня їхньої підготовки, визначено коло основних знань та вмінь, якими повинні володіти соціально- педагогічні кадри та окреслено функції, які вони виконували в період, що вивчається.
##submission.downloads##
Опубліковано
16-04-2020
Як цитувати
Л. Штефан. (2020). ПРОВІДНІ СУБ’ЄКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ В 20-ТІ – ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ 30-Х РР. ХХ СТОЛІТТЯ. Вісник: Соціальна робота, 1(1), 34–38. вилучено із https://visnyk.soch.robota.knu.ua/index.php/journal/article/view/70