ПРОБЛЕМА САМООЦІНКИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ФОРМУВАННЯ ПІД ВПЛИВОМ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОЦІНКИ

Автор(и)

  • Н. В. Торбяк КНУ імені Тараса Шевченка, Київ

Ключові слова:

самооцінка; молодший шкільний вік; педагогічна оцінка; психічний розвиток.

Анотація

Теоретично та емпірично досліджується проблема самооцінки. Зокрема, визначаються її основні види, функції, детально аналізуються погляди вітчизняних і зарубіжних психологів, які найбільш повно розробили її теоретичні та практичні аспекти (В. Джеймс, А. Адлер, К. Роджерс, Л. С. Виготський, С. Л. Рубінштейн). Розглядаються особливості формування самооцінки в молодшому шкільному віці та її залежності від педагогічної оцінки. Підкреслюється винят- кове значення правильно організованих умов навчання та виховання, у рамках яких дитина може проявляти себе як повноцінна, соціально активна особистість, яка володіє адекватною самооцінкою та усвідомлює свою самоцінність і цінність для суспільства.

##submission.downloads##

Опубліковано

16-04-2020

Як цитувати

Н. В. Торбяк. (2020). ПРОБЛЕМА САМООЦІНКИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ФОРМУВАННЯ ПІД ВПЛИВОМ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОЦІНКИ. Вісник: Соціальна робота, 1(1), 30–34. вилучено із https://visnyk.soch.robota.knu.ua/index.php/journal/article/view/69