ПРІОРИТЕТНІ ВЕКТОРИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНИХ ФАХІВЦІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Н. Чернуха Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-5250-2366
  • Алі Шахейд Анад Південний технічний університет, Насірійський технічний інститут, Ірак https://orcid.org/0000-0002-1436-6332

DOI:

https://doi.org/10.17721/2616-7786%20.2018/4-1/14

Ключові слова:

компетентність, освітній простір, сучасний фахівець, цілісність, професійна підготовка.

Анотація

В статті розглядаються пріоритетні вектори професійної підготовки сучасних фахівців образотворчого мистецтва у освіт- ньому середовищі закладів вищої освіти. Зазначено, що на сучасному ринку праці роботодавців цікавить не набір теоретичних знань, а професійна компетентність, яка є підґрунтям успішної професійної самореалізації сучасних фахівців, зокрема і фахівців образотво- рчого мистецтва, що допомагає їм успішно вирішувати завдання у соціально-педагогічній діяльності, що є невід'ємною складовою професійного поля.

Досліджено та розкрито сутність компетентнісного підходу в професійній підготовці фахівців як важливої методології рефор- маційних та модерзаційних змін. Зазначено, що процес професійної підготовки фахівців образотворчого мистецтва потребує певних змін у ряді сегментів освітньої теорії і практики: в цінностях в меті, в результатах освітнього процесу, в його змісті, формах, ме- тодах, засобах освіти у взаємодії із зовнішнім середовищем. Акцентовано увагу на тому що професійна підготовка фахівця образот- ворчого мистецтва буде продуктивною за умови що вона буде сформована як цілісна система, всі компоненти якої будуть максима- льно інтегровані в єдине ціле і орієнтовані на реалізацію базових професійно значущих цілей, практичної діяльності сучасних фахівців у соціально-педагогічній практиці.

Обгрунтовано важливість успішного соціального простору освітнього закладу у процесі якісної підготовки фахівців образотворчого мистецтва, визначено ознаки сучасного соціального простору: інтелектуальна робота студентів, узгоджена взаємодія, творча співпраця, коректність міжособистісних відносин, взаємоповага, психологічний комфорт, свобода, безпека кожного учасника освітнього процесу.

##submission.downloads##

Опубліковано

30-03-2020

Як цитувати

N. Chernukha, & Ali Shaheid Anad. (2020). ПРІОРИТЕТНІ ВЕКТОРИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНИХ ФАХІВЦІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Вісник: Соціальна робота, 2(4), 58–60. https://doi.org/10.17721/2616-7786 .2018/4-1/14