СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ "ГРУПИ РИЗИКУ"

Автор(и)

  • Л. Пахомова Комунальний заклад "Харківська гуманітарно-педагогічна академія" Харківської обласної ради, Люботин, Україна

DOI:

https://doi.org/10.17721/2616-7786.2018/4-1/11

Ключові слова:

підготовка соціальних педагогів, підлітки групи ризику, тренінг, соціально-педагогічний тренінг.

Анотація

У статті висвітлено окремі аспекти професійної підготовки соціальних педагогів до роботи з підлітками "групи ризику", зокрема в аспекті формування в них навичок конструктивної взаємодії та позитивного життєвого досвіду. Авторка також висвітлює питан- ня освоєнням майбутніми фахівцями методики проведення соціально-педагогічного тренінгу з цією категорією дітей. Уточнено по- няття "підлітки групи ризику", "тренінг", "соціально-педагогічний тренінг". Особливу увагу приділено висвітленню змісту соціально- педагогічного тренінгу у системі професійної підготовки соціальних педагогів.

##submission.downloads##

Опубліковано

30-03-2020

Як цитувати

L. Pakhomova. (2020). СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ "ГРУПИ РИЗИКУ". Вісник: Соціальна робота, 2(4), 47–49. https://doi.org/10.17721/2616-7786.2018/4-1/11