ОРІЄНТИРИ СУЧАСНОЇ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.17721/2616-7786.2018/4-1/7

Ключові слова:

полікультурна освіта, толерантність, полікультурне середовище, діалог культур, орієнтири, підходи, принципи, функції.

Анотація

В статті розглядаються орієнтири полікультурної освіти в сучасному освітньому просторі. Акцент зроблено на соціальне виховання особистості в контексті діалогу культур; виховання толерантності та з врахуванням релігійно-етнічної культури особистості; освоєння загальнолюдських цінностей світової та національної культури; виховання культури міжнаціонального спілкування. Автором акцентовано увагу на основних ознаках полікультурної освіти як важливого способу формування певних соціально-настановчих та ціннісно-орієнтаційних схильностей, комунікативних та емпатійних умінь, що дозволяють особистості здійснювати міжкультурну взаємодію, та проявляти розуміння інших культур, толерантність по відношенню до їх носіїв.

На основі проведеного дослідження сформувано авторське бачення сутності полікультурної освіти сучасної особистості, зокрема цілеспрямована соціалізація особистості, що обов'язково включає засвоєння зразків і цінностей світової культури, культурно-історичного та соціального досвіду різних країн і народів; формування соціально-настановних і ціннісно-орієнтаційних якостей особистості, спроможної до ефективної міжкультурної комунікації, а також розвитку толерантності по відношенню до інших країн, народів, культур і соціальних груп; активну соціальну взаємодію. з представниками різних культур при збереженні власної культурної ідентичності.

Розглянуто цілі, принципи, функції полікультурної освіти у теорії і практиці освітнього процесу.

##submission.downloads##

Опубліковано

27-03-2020

Як цитувати

Shi Zhai. (2020). ОРІЄНТИРИ СУЧАСНОЇ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ. Вісник: Соціальна робота, 2(4), 31–34. https://doi.org/10.17721/2616-7786.2018/4-1/7