ЗМІСТ І ПЕРЕДУМОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СЕКСУАЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Ольга Байдарова Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-2332-1769
  • Ольга Бобрик Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ, Україна https://orcid.org/0000-0003-2275-7234

DOI:

https://doi.org/10.17721/2616-7786.2022/8-1/1

Ключові слова:

комплексна освіта щодо сексуального здоров'я, комплексна сексуальна освіта, професійна компетентність учителя, професійна підготовка вчителя, статеве виховання, школа

Анотація

Присвячена проблемі застосування комплексного підходу до формування в дітей і молоді компетентності з питань сексуальності у шкільній освіті. Мета статті - вивчення досвіду здійснення сексуальної освіти, з'ясування сутності комплексної сексуальної освіти, її суб'єктів і вимог до їхньої підготовки. Основним методом дослідження був аналіз документів. Висвітлено результати огляду наукових підходів до розробки досліджуваної проблеми та порівняльного аналізу українських, деяких зарубіжних і міжнародних стандартів щодо сексуальної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

15-02-2023