ЗМІНА КОНТЕКСТУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЯК УМОВА ОРГАНІЗАЦІЇ БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Автор(и)

  • Олена Чуйко Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ, Україна https://orcid.org/0000-0001-7088-0961
  • Євгенія Гладишко Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ, Україна https://orcid.org/0000-0001-7852-9500

DOI:

https://doi.org/10.17721/2616-7786.2022/8-1/11

Ключові слова:

безпечна освіта, безпечне освітнє середовище, педагогічна взаємодія, психолого-педагогічна взаємодія, психосоціальна підтримка

Анотація

Актуалізується питання створення безпечного освітнього середовища в сучасних умовах. Наводяться результати опитування педагогічних працівників закладів середньої освіти. Підтверджується гіпотеза про необхідність опанування педагогами компетентностей, пов'язаних із психосоціальною підтримкою учасників освітнього процесу. Зазначається, що найбільш незахищеним компонентом є фізична безпека, а психологічна безпека потребує поліпшення її змістових характеристик.

##submission.downloads##

Опубліковано

15-02-2023