ПРОБЛЕМА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЗМІСТУ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ У ЗАРУБІЖНИХ НАУКОВИХ ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАННЯХ (1960–2021 РОКИ)

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.17721/2616-7786.2021/7-1/13

Ключові слова:

документальний підхід, етапи становлення неформальної освіти, кваліметричний підхід, неформальна освіта, освіта впродовж життя

Анотація

Наведено результати кількісного аналізу бібліографічних джерел за пошуковим словом "неформальна освіта" в зарубіжних журналах відкритого доступу з метою вивчення історії становлення неформальної освіти як наукового терміна. Встановлено, що перші публікації із згадуванням неформальної освіти збігаються в часі з введенням у більшості європейських країн стратегії масової освіти. Показано, що використання терміна "неформальна освіта" було пов'язане з описом стану доступу певних категорій населення до освіти. З допомогою кількісного аналізу розроблено авторську періодизацію становлення неформальної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

03-01-2022