ДІЯЛЬНІСТЬ СЛУЖБ ТЕЛЕФОНУ ДОВІРИ В ПЕРІОД ПАНДЕМІЇ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2616-7786.2021/7-1/8Ключові слова:
волонтерська діяльність, консультативний супровід, період пандемії, професійне консультування, телефон довіриАнотація
Розглянуто організаційні та змістові аспекти функціонування служб телефону довіри в Україні та інших країнах в умовах пандемії порівняно з допандемічним періодом. Досліджено форми, функції, структурні особливості діяльності телефонних консультативних служб. Проаналізовано співвідношення реалізації професійної та волонтерської моделей в організації діяльності телефонів довіри і тенденції їх розвитку в Україні. Зроблено висновки щодо особливостей діяльності служб телефону довіри в період пандемії.
##submission.downloads##
Опубліковано
03-01-2022