ПСИХОЛОГІЧНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ДИТИНИ: ВІД МЕТОДОЛОГІЇ ОЦІНЮВАННЯ ДО ПРИКЛАДНИХ ПРАКТИК
DOI:
https://doi.org/10.17721/2616-7786.2021/7-1/12Ключові слова:
психологічне благополуччя дитини, психологічне здоров’я, психічне здоров’я дитини, теорія екосистем, шкільні програми середовища благополуччяАнотація
Здійснено теоретичний аналіз сучасних досліджень феномену психологічного благополуччя людини, який дав змогу виокремити сутність та особливості дитячого психологічного благополуччя. Показано, що існують різні підходи до його оцінювання (аналіз окремих детермінант благополуччя і контекстний аналіз), які є відображенням еволюції підходів до вивчення феномену щастя та благополуччя людини в історичному та науковому контекстах. Доведено, що аналіз середовища (теорія екосистем) психологічного благополуччя дитини є одним із перспективних напрямів дослідження та затребуваною прикладною практикою.
##submission.downloads##
Опубліковано
03-01-2022