ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ ПОТРЕБ ДИТИНИ, ЯКА ВИХОВУЄТЬСЯ В ІНТЕРНАТНОМУ ЗАКЛАДІ, ТА ЇЇ СІМЕЙНОГО ОТОЧЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2616-7786.2021/7-1/6Ключові слова:
деінституціалізація, інтернатний заклад, оцінка потреб дитини та її сім'ї, спеціаліст соціальної сфери, моніторингАнотація
Розглянуто технологію оцінки потреб, яка забезпечує оптимальність визначення місця/форми подальшого влаштування вихованця інтернатного закладу в умовах деінституціалізації. Розкрито сутність, принципи, етапи, специфіку здійснення й перспектиив оцінки потреб дитини, яка виховується в інтернатному закладі, та її сімейного оточення. Визначено принципи, етапи оцінки та особливості їх реалізації силами міждисциплінарних команд спеціалістів, специфіку документування оцінювання.
##submission.downloads##
Опубліковано
02-01-2022
Як цитувати
Петрочко, Ж. (2022). ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ ПОТРЕБ ДИТИНИ, ЯКА ВИХОВУЄТЬСЯ В ІНТЕРНАТНОМУ ЗАКЛАДІ, ТА ЇЇ СІМЕЙНОГО ОТОЧЕННЯ. Вісник: Соціальна робота, 1(7), 33–36. https://doi.org/10.17721/2616-7786.2021/7-1/6