ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЇ МІЖ ДІТЬМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2616-7786.2019/5-1/7Ключові слова:
інклюзивне середовище, вплив, комунікація, батьки, діти з інвалідністю, школа.Анотація
Розглянуто підходи до визначення поняття "інклюзивне навчання". Визначено особливості комунікації між дітьми мо- лодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі. Виявлено, що спілкування та сприймання дітей з особливими освітні- ми потребами великою мірою залежить від форми інвалідності, оскільки дітям з фізичною інвалідністю легше соціалізу- ватись, їх краще сприймають у колі однолітків, з ними більше спілкуються та взаємодіють. Доведено, що ставлення учнів до однокласників з інвалідністю залежить від ставлення їхніх батьків до інклюзії та інклюзивного середовища.
##submission.downloads##
Опубліковано
24-03-2020
Як цитувати
Ю. Красілова, & В. Марчук. (2020). ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЇ МІЖ ДІТЬМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Вісник: Соціальна робота, 1(5), 33–36. https://doi.org/10.17721/2616-7786.2019/5-1/7