ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЇ МІЖ ДІТЬМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Автор(и)

  • Ю. Красілова Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ, Україна https://orcid.org/0000-0003-3758-5025
  • В. Марчук Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ, Україна https://orcid.org/0000-0003-1288-4029

DOI:

https://doi.org/10.17721/2616-7786.2019/5-1/7

Ключові слова:

інклюзивне середовище, вплив, комунікація, батьки, діти з інвалідністю, школа.

Анотація

Розглянуто підходи до визначення поняття "інклюзивне навчання". Визначено особливості комунікації між дітьми мо- лодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі. Виявлено, що спілкування та сприймання дітей з особливими освітні- ми потребами великою мірою залежить від форми інвалідності, оскільки дітям з фізичною інвалідністю легше соціалізу- ватись, їх краще сприймають у колі однолітків, з ними більше спілкуються та взаємодіють. Доведено, що ставлення учнів до однокласників з інвалідністю залежить від ставлення їхніх батьків до інклюзії та інклюзивного середовища.

##submission.downloads##

Опубліковано

24-03-2020

Як цитувати

Ю. Красілова, & В. Марчук. (2020). ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЇ МІЖ ДІТЬМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Вісник: Соціальна робота, 1(5), 33–36. https://doi.org/10.17721/2616-7786.2019/5-1/7